i can’t tell you what it really is, i can only tell you what it feels like

Love is love, what can we do when nothing feels right? Shululu alla fina! Börjar med att säga tack finaste Lina för denna underbara kväll, du får mig att skratta jämt även fast jag är ledsen innerst inne. Du är helt underbar. Iallafall, nu undrar ni säkert vad som hänt eftersom jag inte bloggat på länge, but im back on crack again, skoja haha. Aja, det är lätt att vara efterklok och skilja på rätt och fel, men ibland är det bara tomt inombords, no ide why. Nog med det, så hoppas jag alla haft en lika bra lov som mig, själv så har jag bara tagit det lungt, umgåtts med kompisar, chillat och var faktiskt ute på krogen nu 2 helger i rad, wow thats not me! Men det var kul iallafall, blev inte så mycket dans (jag som alltid brukar dansa) men mycket på gång, börjar skolan på måndag för första gången på länge och det känns faktiskt helt rätt. Sedan så har jag fått gymkort så har varit och gymmat 2gånger nu, men ska börja göra det ofta. Beror på mycket hur mycket jag kommer orka efter skolan och så, aja nu orkar jag verkligen inte skriva mer, så ni får nöja er med det^^ Ha en fortsatt bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0