wish that i could have this moment for life, for life, for life

Shululu alla fina! Sitter här med min underbara bebbes och funderar på vad vi ska göra, tror hon förbereder sig för Rundvik, fuck vet jag haha. Iallafall, idag köpte jag en jättefin "Memories" tavla åt mig själv egentligen, men tyckte så synd om Lina för hon ville ha den så då fick hon den av mig så köper hon en likadan till mig på måndag, taggar sönder. Vet exakt vart jag ska hänga upp den, men först och främst en dubbelsäng, har kollat runt olika hemsidor, har hittat skit fina som jag vill ha, som jag kan paya för, men känns så onödigt ändå så tänker prata med min bror och fråga om jag kan få hans eller köpa den eller DEL-betala, haha. Aja, ska fortsätta vara social med min bebbes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0