sorry about that

Shululu alla fina! Förlåt för en dålig uppdatering, har glömt bort helt och blogga, sorry about that. Iallafall, vill dela med mig lite här vad som hänt dom 2senaste veckorna. Jag har fått lägenhet och trivs hur bra som helst här, äntligen har jag ett eget place där jag kan tänka på mig själv och min framtid. Fått nya vänner och börjat på ett nytt liv. Aja, nog om mig så är det fredag idag, själv så ska jag bara sitta hemma och ta det lungt, förbereda mig inför imorgon för då är det party, men ska inte dricka, för er som undrar så har jag slutat dricka, blivit så less på det, man blir äcklad efter ett tag faktiskt. Men det blir nog kul ändå, har alltid kul även nykter och onykter. Aja, hoppas alla tar det lungt ikväll och använd skydd, ska fortsätta se film och feta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0