so fucking awesome night

Shululu alla fina! Började med att jag och Betty fixade oss och drog till mina homies på Haga och fuckade ur. Sedan så rullade jag, Atlan, Guna och Betty in mot stan, åt sönder på Mcdonalds, fett gott var det fyfan. Efter vi hade ätit klart så följde vi Betty till Vasaplan för att hon skulle åka hem och då rullade jag och resten av åsnorna hem till mig och chillade ett tag. Så nu ligger dom i mitt sovrum och sover medans jag får ligga i soffan, aj aj imorgon kan jag lova. Aja, jag hade en hur awesome kväll som fan, träffade en massa komisar jag inte hade träffat på skit länge, så kul var det. Har tyvärr inga bilder att lägga ut just nu, men jag lova att jag lägger ut några stycken. Hoppas alla haft en rolig och knas kväll som jag. Men nu ska jag faktiskt ta och sova,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0