my dreams come true

Shululu alla fina! Sitter just nu och pratar med Christoffer på skype, vi har fett kul, snackar om gamla minnen, när vi gick i samma klass och allting, hur underbart som helst. Jag saknar han faktiskt skitmycket, hoppas vi träffas snart igen. Aja, jag följde med Lina till tågstatationen för hon skulle iväg till en kompis, så sitter ensam hemma hos henne och får tagga sönder till imorgon. Tänkte ta och berätta nu min nyhet, helt wonderful! Just ja, fick en sjuk fråga förresten av 2st om jag har "gått upp" i vikt? Asså jag har kollat mig själv i spegeln många gånger och tänkt på att jag faktiskt gått upp lite i vikt, är det bra eller dåligt? Personligen vill jag inte väga mer än 45, är redan underviktig för min längd enligt sjuksköterskan, but who gives a shit? Det värsta är att när jag går upp i vikt så sätter det sig i ansiktet, det syns DIREKT! Förresten så saknar jag Min bebbes redan <3

1. Får lägenhet imorgon
2. Fyller år snart
3. Åker med Lina till Göteborg i april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0