i want you to make me feel like im the only girl in the world

SEX, DRUGS ROCK N ROLL, SPEED, WEED, BIRTH CONTROL.
life's a bitch and then you die. so fuck the world and let's get high.
Shululu alla fina! Sorry för en dålig uppdatering, men kan berätta vad jag gjort idag. Började med att jag och Lina vaknade 9 och började göra i ordning oss för vi skulle iväg på något skit. Sedan så åkte vi och "handlade" blev inte så mycket mat dock, haha. Vi har träffat min syster och Aleks, hur kul som helst förutom värsta grejen det hände inne på Lagerhouse, pinsammaste jag varit med om, snacka om att vara jävligt korkad ibland. Aja, vi fortsätte hem mot mig, chillade och snackade lite skit om allmänt. Senare så träffade vi Guna och jag får alltid värsta leendet när jag träffar henne, hahaha och vi träffade Nathalie också, följde med henne på lite erbjudanden, sedan drog vi och åt mat och vidare hemmåt. Chillade och hade kul, sedan var det värsta tjaffset, men alla blev vänner och löste allting, tror jag.. Iallafall, nu ligger jag här i sängen och funderar om jag ska lägga mig och sova, eller om jag ska sitta uppe hela natten för att skippa en grej imorgon, fett drygt och så, inte alltid lika kul. Aja, hoppas alla haft en kanon helg, för min var sådär. SEX, DRUGS ROCK N ROLL, SPEED, WEED, BRTH CONTROL. Life's a bitch and then you die. so fuck the world and let's get high.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0