i feel so happy

Shululu alla fina! Nu är jag back on track igen, ber verkligen om ursäkt för dålig uppdatering, men har inte haft tid och blogga. Men jag har goda nyheter, jag ska tatuera mig imorgon, har fortfarande ingen aning vad, men har alltid velat ha ett kros bakom örat eller handleden, men fått höra att det gör jätteont så jag låter bli. Men vi får helt enkelt se vad som händer och vad det blir, det värsta är "smärta" eller hur? Iallafall, imorgon blir det en awesome dag, nog den bästa dagen i mitt liv kanske, synd att min bebbes inte var här, saknar henne. Men får träffa henne snart igen, hehe går inte en dag utan henne, helt ärligt. Aja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik, äta godis, packa ihop lite grejer som är mitt, hoppas alla haft en bra helg, för det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0