dont make me say that word

Shululu alla fina! Börjar med att min syster kom med Aleks (hennes barn) och så satt jag barnvakt, vid 3tiden kom Betty, vi drog och handlade mat till mig, så har hur mycket som helst och typ lycklig hahaha. Iallafall, efter det så drog vi direkt till stan, köpte ny BH och lite smycken, synd att jag inte har någon kamera här längre, men får ta kort med webbkameran då jag installerat den. Aja, vi drog tillbaka hem till mig och packade upp grejerna och sedan kom Maria och Yasmin, det var typ värsta PARTY alltså! Skoja, men vi hade rätt så soft ändå, nu har alla dragit hem och jag sitter här med en hur fin hund som helst, men den är inte så lydig, need to lern the dogg. Aja, ska hitta något att äta och vänta på att Yasmin ska komma tillbaka till mig så hon kan ta hunden och jag får börja tvätta kläder, diska, fortsätta städa. Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0