dealing with a heart that i didn’t break

God morgon! Börjar med att säga gårdagens var hur  som helst, var med Lina ute på Five, har aldrig sett så mycket folk där som igår, kul var det iallafall. Vad är det här när man knappt hinner gå in och sätta sig så börjar killarna redan äckla sig, haha alltså bara jag som varit med om det varje gång? Aja, vaknade för ett litet tag sedan, vill bara ligga kvar i sängen och myspysa med Lina, haha! Men nu ska jag springa iväg till Johan och förresten, nu är det inte så många dagar kvar tills jag fått mitt eget space. Hoppas alla haft en bra fredag like me.

It’s my birthday, i get high if i want to, can’t deny that i want you, but i lie if have to. Cause you don’t say you love me, to your friend when they ask you, even though we both know that you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0