crazy night with my sweeties

Shululu alla fina! Min dag har varit kanon bra, hängt med Frida och var bara allmänt störda, haha. Men det var kul, var längesen jag hängde med henne sist, saknar tiderna med henne. Sedan så kom Johan och det blev ännu roligare, alla fick psykos på varandra, höll på dö av garv. Innan så kom Oliver förbi ett tag, sen rullade han vidare. Iallafall, har precis kommit hem, var med Maria och köpte pizza, fan vad gott det var. Aja, ligger i sängen och lyssnar på skönaste musiken ever, helt underbar smak jag har alltså. Just ja, sorry för headern ser konstig ut, men har inte pallat ändra storleken, men ska göra det så fort jag orkar göra det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0