better than the original

Shululu alla fina! Blev hur chokad som helst när jag såg min statistik, brukar ha upp till 40-50läsare om dagen, men dom här 3dagarna ligger det bara på 6-9st, skit inte bra alltså, så nu passar jag på och bloggar lite och berättar vad jag gjort senaste månaden. Har umgåts med Lina, vi har kommit skit bra ihop och allt, som om vi känt varandra hela livet, sen har jag träffat Johan och var skitlänge sen jag träffade honom sist, typ 1-2år sen eller något, men kul var det, hängde på stan, vi drog to high five-plaze, chillat och så. Lärt känna en massa nya människor, är glad att jag lyckats så bra efter mitt nyårslöfte, iallafall, nu är det inte många dagar kvar tills jag får mitt eget plaze, det kommer bli hur grymt som helst och kul som fan, taggar riktigt hårt. Ikväll ska jag faktiskt fara och hänga med mina gamla kompisar som jag inte umgåts med på 2år, så det ska bli riktigt spännande och se om dom är som förut eller blivit helt annorlunda som jag dock, haha. Fast på ett BÄTTRE sätt, i promise. Aja, tonight it will be the funniest night ever with Lina, taggar bara tills hon kommer hem. Ska göra mig iordning nu, efter städat 2timmar haha. Hoppas alla haft en bra helg like me då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0