what happend?

Att vakna såhär tidigt på en söndag har något gått fel och vad hände igår? Jo, chillade med Frida och Linnea ett tag, sedan skulle Linnea vidare nånstans, då var det bara jag och Frida kvar, hur kul kan man ha när man bara är 2personer, jo det är alltid lika roligt och vara med Frida, haha. Iallafall, ligger i sängen och funderar på om jag ska tvätta mina sänglakan och sånt, men känner att jag är jävligt lat just nu, men vill få det bortgjort, så slipper jag tänka på det senare. Aja, ska upp nu, äta frukost och starta igång tvätten, hoppas alla haft en lika härlig helg som jag, måste nog säga att dethär var den roligaste helgen på jävligt länge, hehehe. Idag blir det nog att bara ta det lugnt och sitta hemma, vad blir det för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0