never look back

Shululu alla fina! Min dag har varit kanon bra faktiskt, var på Östra och pratade med mina gamla läraren om att få börja plugga där igen, så jag håller tummarna och tycker ni borde hålla tummarna för mig också. Hämtade min pärlplatta också en bild på mig och min systerson Aleks, hur fin som helst, måste bara köpa en ram till den. Iallafall, folket där är hur snälla som helst, ingen blänger på en och komenterar, inte för att jag tar åt mig eller bryr mig om sånna fjollor men det kallas för RESPEKT. Annars så har jag en dålig nyhet och berätta för er, mina fina högtalare har krachat efter bara haft dom i 5dagar, not good at all måste iväg och köpa nya snart. Men baslådan lever fortfarande! Imorgon har jag möte hos mig tidigt på morgonen, sedan massa tvätt, disk och sånt och mot kvällen blir det och träffa min homie, haha. Hoppas alla haft en bra helg förresten, glömde bort att min helg blev totalt förstörd, inget jag delar med mig här men skitsamma. Just ja, lägger in en bild på min outfilt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0