love the way you move

Shululu alla fina! Min kväll har varit rätt så bra, har fått träffa min bebbes och fikat med henne här hos mig. Kändes skönt och få prata ut lite med henne, hon förstår alltid och finns alltid där. Annars så ligger jag i soffan och ser på film och äter semlor och dricker cola, hur gott som helst. Just ja, glömde säga att jag har gjort en ny header nu och lägger ut den samtidigt jag ändrar min bloggdesign, vilket blir snart hoppas jag! Aja, för er som undrar så ser jag på Honey 1, hur bra som helst men tycker 2an är mycket bättre, mer händer där och tungare dans där också, ska fortsätta se film och sedan sova. Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0