love the way you lie

Shululu alla fina! Sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och tänkte dela med mig lite av hur mitt liv ser ut just nu, har bott i min fina lägenhet i 1månad nu och allt funkar precis som det ska. Alla är snälla här och kommer bra överens med dom också. Iallafall, bor i en 2a och tycker lite att det är lite för stort för mig, but what can i say, bättre än ingenting eller hur? Har fått in mina högtalare + baslåda, alla mina saker är här också och i slutet får jag min dubbelsäng och jag taggar jättemycket, kommer bli hur härligt som helst och sova i den. För er som inte visste så ska jag bara plugga igen, har bara 1år kvar och tänker plugga bort det, sedan blir det jobb/praktik. Känns som mitt liv börjar gå på ett bra spår, eller vad tycker och hur tänker ni? Synd så har jag ingen kamera, annars hade jag tagit kort och delat med mig lite, men den är skitfin och jättemysig faktiskt. Aja, nu orkar jag inte skriva mer utan ska fortsätta lyssna på musik, skriva upp min shoppinglista och gå och lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0